неделя, 6 декември 2009 г.

"... and more, more, more..."

"Учи, за да сполучиш в живота."

Това е дразнещо. Да учиш. Утре ще си умра от кеф. Да бе. Ще правя контролно по литература над "Немили-недраги". Но нека да се настроя позитивно, въпреки че няма такава страна. Във вторник - по руски. оО Учителите ни убиват. В Сряда - по история. Оф. Стигам до извода, че колкото и да уча, накрая ще се панирам, мозъка ми ще изключи и ще си получа един лебед в бележника. ВИнаги когато се опитвам не мога да си изключа мозъка, но точно когато не трябва той сам си се изключва. Л-у-д-а. Ох, защо няма емотиконки. Двойката ми е сигурна. После пак ще трябва да уча, уча, уча. Дали е от мързел, не знам, но въобще не ми се учи. По нищо.
И сега чакам гостите и слушам Lilly Allen. Не съм предполагала, че е толкова зарибяваща. Ето и нейни снимки:
























Май малко прекалих ;D
Ще идват гости, да. Дано това поне малко ме разсее.
Ами това е.
Чао.

Няма коментари:

Публикуване на коментар