вторник, 8 декември 2009 г.

10 факта за мен, които едва ли знаеш (:

1. На писмен изпит винаги се панирам, забравям всичко и мозъка ми просто се изключва.
2. Обичам да правя от нищо нещо ( : Тоест да си купувам разни групости от Слънчоглед(магазин в София) и да правя разни ненужни неща.
3. Имам една тайничка слабост - плюшените играчки или както аз им викам - плюшки :D
4. Адски съм срамежлива когато става въпрос за момчета... (:
5. Когато не съм учила урок се изплъзвам с извивението "Госпожо, боли ме глава."
6. Искам да се върна и да си живея във Велико Търново, а не в София.
7. Не мога да живея без форумчето си(И тук е мястото да направя реклама xD www.creativeperson.forumotion.com)
8. Имам си нов телефон! Все още никой не знае освен вас :D
9. Много обичам креативността в хората.
10. Падам си мързеливка xD

Няма коментари:

Публикуване на коментар